راهنمای خرید دستگاه ضد تعریق

7نکته مهم که قبل از تهیه باید به آنها توجه کنید

اگر شما به تعریق زیاد کف دست، پا و یا زیر بغل دچار باشید، بدون شک در حین جستجو برای یافتن درمان آن، به نام “دستگاه ضد تعریق” یا همان یونتوفورزیس نیز برخورد کرده اید. حال ممکن است ویژگی های منحصر به فرد این روش درمانی نظر شما را جلب کرده باشد اما برای تهیه دستگاه ضد تعریق بین گزینه های مختلف تردید داشته باشید. در این صورت دانستن نکاتی که می بایست قبل از خرید به آن توجه کنید می تواند به شما در انتخاب صحیح و انجام موفق درمان کمک کند.

در این مطلب به 7 نکته مهم که قبل از تهیه دستگاه ضد تعریق (یونتوفورز) باید به آنها توجه کنید می پردازیم:


یونتوفورزیس

بررسی ظاهری دستگاه و لوازم جانبی آن می تواند نشانه اولیه ای را در مورد کیفیت آن در اختیار شما قرار دهد. برای ارزیابی و مقایسه کیفیت ساخت دستگاه های ضد تعریق، در صورتی که امکان مراجعه حضوری به مراکز عرضه کننده این دستگاه را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما زمانی را برای این کار اختصاص دهید و از نزدیک دستگاه های مورد نظر خود را بررسی نمایید. به شما اطمینان می دهیم صرف زمان برای این کار، حتما ارزشش را خواهد داشت!


اثربخشی بالا و مقبولیت در بین جامعه پزشکی

هر چقدر عملکرد یک دستگاه ضد تعریق در طول سال های حضور در بازار بهتر بوده باشد، رضایت جامعه پزشکی را بیشتر جلب می کند. تنها در این صورت است که پزشکان استفاده از این دستگاه را با اطمینان خاطر به همه افراد دچار تعریق زیاد توصیه خواهند کرد.

دستگاه ضد تعریق یونتونرم طی سال ها حضور در بازار و کسب اعتماد جامعه پزشکی، تحسین پزشکان متخصص را برانگیخته و همه روزه توسط آنان به افراد دچار تعریق زیاد توصیه می شود. برای مشاهده نظر تعدادی از پزشکان در مورد دستگاه ضد تعریق یونتونرم اینجا را کلیک کنید:


سادگی استفاده

دستگاه ضد تعریق معمولا در خانه و به صورت انفرادی استفاده می شود. پس بهتر است ضمن پیشرفته بودن، استفاده از آن بسیار ساده باشد. پیش از تهیه این دستگاه، ابتدا ویدئوهای نحوه استفاده از آن ها را با دقت مشاهده کنید و میزان سادگی کار با آنها را ارزیابی کنید


گزگز کم در هنگام درمان

اگر چه حس گزگز هنگام درمان با دستگاه ضد تعریق به طور کلی زیاد نیست، اما هرچه کمتر باشد استفاده از دستگاه راحت تر خواهد بود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه ضد تعریق یونتونرم، ادغام دو تکنولوژی به طور همزمان برای دستیابی به بیشترین اثربخشی و کمترین حس گزگز هنگام درمان است. از آنجا که فهمیدن سطح گزگز درمان تنها با تجربه شخصی آن ممکن است، ما امکان انجام جلسه آزمایشی بدون هیچ گونه هزینه را فراهم کرده ایم تا بتوانید از نزدیک راحتی درمان با دستگاه یونتونرم را تجربه کنید.


سطح تسلط تیم پشتیبانی به درمان تعریق زیاد

پیش از خرید دستگاه ضد تعریق (یونتوفورزیس) با تیم پیشتیبانی شرکت تولید کننده تماس بگیرید و تمامی سوالاتی که در ذهن دارید را از آنها بپرسید. به این ترتیب خواهید توانست میزان تسلط و نحوه پاسخگویی آن ها را ارزیابی کنید. به خاطر داشته باشید، پس از خرید دستگاه ضد تعریق در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا درخواست برای استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش، با همین تیم پشتیبانی در ارتباط خواهید بود، پس بهتر است دارای دانش و تجربه بالا، مسئولیت پذیر، خوش اخلاق و با حوصله باشند!


طول دوره گارانتی

هر چقدر دوره گارانتی دستگاه طولانی تر باشد، خیال شما بابت استفاده بلند مدت از دستگاه راحت تر خواهد بود. پیش از خرید، طول دوره گارانتی دستگاه را بررسی کنید و حتما هنگام خرید کارت گارانتی معتبری دریافت کنید


امکان امتحان درمان پیش از خرید

تا قبل از اینکه برای اولین بار درمان با دستگاه ضد تعریق (یونتوفورز) را تجربه کنید ممکن است نتوانید نحوه انجام درمان یا حسی که در حین جلسه درمانی خواهید داشت را به طور دقیق تصور کنید تا مطمئن شوید این روش درمانی برای شما مناسب است.

بهترین راه برای رفع سوالاتی که در این زمینه دارید، این است که یک جلسه درمانی را به طور آزمایشی انجام دهید. برای آگاهی از شرایط امتحان بدون هزینه و همراه با مشاوره دستگاه ضد تعریق اینجا را کلیک کنید:

تیم مشاوره یونتونرم آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره برای تهیه دستگاه ضد تعریق است.

تلفن: 02140883658

واتسپ: 09351781485

اینستاگرام: iontonorm