یونتونرم

دستگاه ضد تعریق چیست؟

سوال مهم و پاسخ آن ها

دستگاه ضد تعریق چیست؟

آیا واقعا برای تعریق غیر طبیعی من موثر است؟

آیا دستگاه ضد تعریق عوارض دارد؟

چطور می توانم آن را امتحان یا تهیه کنم؟

اینها سوالاتی هستند که ممکن است در حین بررسی راه های درمان تعریق غیر طبیعی دست، پا و یا زیر بغل برایتان پیش آمده باشد. در این مقاله سعی می کنیم به معرفی دستگاه ضد تعریق و پاسخ به مهمترین سوالات شما در مورد آن بپردازیم.

دستگاه ضد تعریق چیست؟

این در واقع نامی است که گاهی در زبان فارسی برای اشاره به دستگاه یونتوفورزیس به کار می رود. بنابراین منظور از دستگاه ضد تعریق همان دستگاه یونتوفورز است که امروزه در سراسر جهان برای درمان تعریق غیر طبیعی بدن به کار می رود.

از لحاظ عملکرد می توان این دستگاه را مشابه دستگاه های فیزیوتراپی دانست، با این تفاوت که در آن از جریان های بسیار پایین تری استفاده می شود (در مقیاس یک هزارم دستگاه های فیزیوتراپی) و نحوه اعمال جریان آن با دستگاه های فیزیوتراپی متفاوت است.

زمانی که جریان ملایم این دستگاه به نواحی دچار تعرق غیر طبیعی اعمال می شود، به تدریج و طی چند جلسه استفاده، فعالیت غدد تعریق آن ناحیه به حالت طبیعی در آمده و خشکی پوست فرد به حالت طبیعی و مطلوب تبدیل می شود.

دستگاه ضد تعریق (یونتوفورز) را می توان بی تردید آسان ترین و موثرترین راه برای درمان تعریق زیاد بدن دانست. به همین دلیل نیز، امروزه این روش در دنیا به عنوان خط اول درمان تعریق غیر طبیعی شناخته می شود.

در ادامه، به پاسخ برخی از پرسش های مهم و پرتکرار در مورد دستگاه ضد تعریق می پردازیم:

چقدر طول می کشد تا اثرات درمانی یونتوفورز را ببینم؟

زمان لازم برای رسیدن به درمان با دستگاه ضد تعریق در بین افراد مختلف، متفاوت است و به عواملی مانند کیفیت و کارایی دستگاه، شدت تعریق اولیه، و گرمای هوای محل زندگی بستگی دارد. اما به طور معمول می توان گفت با 9 تا 12 بار استفاده از این دستگاه، تعریق پوست به حالت طبیعی بر می گردد.

آیا درمان با یونتوفورز درد دارد؟

به هیچ وجه. دستگاه ضد تعریق از جریان هایی در مقیاس یک هزارم فیزیوتراپی استفاده می کند و در حین درمان تنها حسی خفیف (مانند سوزن سوزن شدن ملایم) خواهید داشت که به راحتی قابل تحمل است. البته میزان راحتی هنگام استفاده از دستگاه، به کیفیت و تکنولوژی های به کار رفته در دستگاه هم بستگی دارد.

آیا از آب خاصی باید برای اجرای درمان با دستگاه ضد تعریق استفاده کرد؟

خیر. برای استفاده از دستگاه از آب شهری معمولی استفاده می شود.

آیا اثربخشی دستگاه ضد تعریق با گذشت زمان کم می شود؟

خوشبختانه خیر. یکی از مزایای بزرگ این روش آن است که اثربخشی آن با گذشت زمان کم نمی شود و می توان با سطح ثابتی از درمان، رطوبت پوست را در حد مطلوب نگاه داشت.

آیا دستگاه ضد تعریق یک روش درمانی دائمی است؟

اگر منظور از این سوال آن باشد که با یکبار انجام درمان، تعریق برای همیشه به حالت عادی در بیاید باید گفت که هیچ یک از روش های درمان تعریق غیر طبیعی به این معنا دائمی نیستند. (برای بررسی راه های درمان تعریق زیاد اینجا را کلیک کنید). بنابراین در مورد دستگاه ضد تعریق هم برای نگه داشتن اثرات درمانی می بایست درمان نگهدارنده را اجرا نمود، که البته نسبت به دیگر روش های درمانی بسیار راحت تر، ایمن تر و کم هزینه تر است.

اما، اگر منظور از این سوال آن باشد که آیا با استفاده از دستگاه ضد تعریق می توان با تعریق غیر طبیعی و سختی های آن خداحافظی کرد و برای همیشه از خشکی مطلوب لذت برد، باید گفت بله. خوشبختانه این روش برای درمان تعریق غیر طبیعی بسیار کارآمد بوده و می توان به کمک آن برای همیشه از مشکل تعریق زیاد رهایی پیدا کرد. همانطور که گفته شد برای دستیابی به این خشکی دائمی، می بایست جلسات درمانی نگهدارنده که به تعداد کم و به راحتی در منزل قابل انجام هستند را نیز انجام داد.

چطور می توانم دستگاه ضد تعریق مناسبی را تهیه کنم؟

برای گرفتن مشاوره و نیز تهیه دستگاه ضد تعریق (یونتوفورز) می توانید از هر یک از راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید و پس از انتخاب مدل مناسب خود، آن را تهیه کنید. همچنین برای آگاهی از نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه ضد تعریق باید به آنها توجه کنید اینجا را کلیک کنید.

آیا می توانم قبل از تهیه دستگاه ضد تعریق، آن را امتحان کنم؟

بله. شما می توانید درمان با دستگاه ضد تعریق را در مرکز ما به صورت رایگان و با همراهی تیم مشاوره امتحان کنید و از نزدیک این درمان موثر را تجربه کنید.

همچنین برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد دستگاه یونتوفورز می توانید اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =